מדיניות החזרות ומשלוחים

 

אספקת מוצרים

  • דמי המשלוח יתווספו למחיר הפריטים המצוינים באתר. דמי המשלוח הינם בגין אספקה ליעד אחד.
  • עלות המשלוח עשויה להתעדכן מעת לעת בהתאם לאמור בעת ביצוע ההזמנה באתר.
  • האתר רשאי לקבוע סכום מינימום להזמנה באתר.
  • לנוחיותכם, ניתן לבצע איסוף עצמי בתיאום מראש מהכתובת גן הדרום, הזית 11.
  • האתר יספק ללקוח את המוצרים באמצעות חברת משלוחים עצמאית לכל חלקי הארץ. התקנון של הגוף המשלח באמצעותו תבוצע ההספקה, יחול על אספקת המוצר באמצעות האתר, ויחייב את הלקוח.
  • עם קבלת ההזמנה ואישורה על ידי מפעילי האתר, מפעילי האתר יכינו ויארזו את ההזמנה תוך 3 ימי עסקים מאישור ההזמנה, כאשר הזמנה לאחר השעה 12:00 נחשבת ליום העסקים הבא.
  • אספקת המוצרים על ידי חברת השילוח תיעשה בתוך מספר ימים ממועד ביצוע ההזמנה באתר (עד 7 ימי עסקים) מלבד יישובים מרוחקים שזמני ההגעה אליהם הם עד 10 ימי עסקים .במקרים חריגים בהם קיימים עומסים (שבועות השקה וכו’), ייתכן כי זמני המשלוח יתארכו.
  •  על מנת להבטיח את ביצוע ההזמנה ביעילות וללא תקלות, יש להקפיד על מסירת כל הפרטים הנדרשים באתר באופן מדויק ועדכני. אם בעת ביצוע ההזמנה יימסרו פרטים שגויים, החברה לא תוכל להבטיח שההזמנה תיקלט, תתבצע או שהמוצרים יגיעו ליעדם. במקרה שהמוצרים יחזרו למפעילי האתר בגלל הזנת פרטים שגויים, מפעילי האתר יהיו רשאים לחייב את המשתמשת בתשלום נוסף בגין דמי משלוח.
  • הזמנות אשר התקבלה עליהם הודעת האישור ואשר נמצא כי המוצר אכן קיים במלאי יסופקו ישירות לכתובת אותה ימסור הלקוח על ידי חברת שילוח חיצונית.
  • יובהר, כי הזמנות אשר בוצעו לאחר השעה 12:00 יחשבו כהזמנה ביום העסקים הבא.
  • במידה והתקבלה הזמנה לאזורים שאליהם חברת השילוח אינה מגיעה, בהתאם לתקנון חברת המשלוחים, האתר לא חייב לספקה. האתר רשאי לספק את ההזמנות לאזורים שאינם באזורי החלוקה בתיאום טלפוני מראש.
  • מפעילי האתר אינם אחראים אחראית על זמני המשלוח ועיכובים של חברת השילוח, אך עומדים לרשות הלקוח על מנת לפתור כל בעיה. מפעילי האתר אינם אחראים לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתם כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, אסונות טבע, כוח עליון, מלחמות, מצב חירום, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, וכל עיכוב שארע כתוצאה מנגיף הקורונה לרבות סגרים, הגבלות וכיוצא בזאת ו/או כל סיבה אחרת שאינן בשליטת מפעילי האתר.
  • האתר עובד עם חברת שליחויות פרטית אשר מגיעה עד בית הלקוח בתיאום מראש, יש לשים לב שעל אחריות הלקוח להיות זמין בטלפון על מנת ששליח חברת השליחויות יוכל למסור לו את החבילה ולתאם את הגעתו. במידה והלקוח לא עונה לטלפון שלו עקב חוסר זמינות/טעות במספר הטלפון ו/או שהזין למערכת האתר, החבילה תחזור למפעילי האתר והלקוח יאלץ לשלם עלות נוספת של משלוח.
  • בדרך כלל, המשלוח יעשה עד הבית, אולם ביישובים קהילתיים, כפרים, קיבוצים וכיוצ”ב המוצרים עשויים להיות מסופקים למזכירות הישוב. במקרה כזה, תימסר לך על כך הודעה טלפונית או כתובה.
  •  אישור מסירה: אישור מסירה נעשה על ידי חתימת המקבל שהינו אדם בגיר. במקרה של בקשה להשארת המשלוח ללא מסירה אישית יצלם השליח את המשלוח במקום השארתו והחברה אינה אחראית לתקינות המוצר או להגעתו ללקוח לאחר מכן.
  • על הלקוח מוטל האחריות לבדוק את אישור ההזמנה שנשלח בדואר האלקטרוני שמסר בכדי לוודא שאין טעות בהזמנה. לא תתקבל כל טענה כי הוזמן משהו שונה מתוכן אישור ההזמנה.
  • כל הודעה בדבר מוצר פגום או חסר יש להגיש בכתב למשרדי החברה בתוך 3 ימי עסקים מעת מסירת המשלוח. באם המשלוח לא הגיע – יש להודיע תוך 3 ימי עסקים מהמועד האחרון בו היה אמור להגיע בהתאם למועדי האספקה כמפורט לעיל.
  • במקרה של אי-מענה להודעות תאום המשלוח מחברת המשלוחים יוחזר המשלוח לחברה. שליחתו מחדש כרוכה בתשלום עלות המשלוח מחדש. 

מדיניות החזרות החלפות וביטולי עסקה

  • האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ״א 1981 (להלן: “החוק“).
  • בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יועברו לאתר באחד מאמצעי ההתקשרות המופיעים בתחתית התקנון.
  • החזר, שינוי או ביטול הזמנה יתאפשרו בהחזר כספי או בהחלפה בטווח זמן של עד 14 יום לאחר קבלת הלקוח את ההזמנה.
  • ההחזר הכספי יעשה באמצעי התשלום שבו ביצע הלקוח את ההזמנה.
  • במידה וההחזר, השינוי או הביטול יתבקשו לאחר 14 יום מקבלת ההזמנה, בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יתאפשרו בכפוף לשקול דעתו הבלעדי של האתר.
  • החזרה, שינוי או ביטול יאושרו לאחר שהלקוח יקבל הודעה בכתב מהאתר המאשרת זאת.
  • במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו מפני שהלקוח התחרט (ולא עקב פגם או אי התאמה) ואושרו על ידי האתר:
  • על הלקוח להשיב את המוצר לאתר כאשר הוא במצבו כפי שקבל אותו;
  • לא נעשה במוצר שימוש מכל סוג שהוא;
  • המוצר יוחזר בצירוף חשבונית עסקה או הוכחת עסקה;
  • העלויות הכרוכות בהחזרת הזמנה תחולנה על הלקוח;
  • יגבו דמי ביטול בגובה 5% מסכום המוצר או בסך 100 ש״ח (לפי הנמוך מבניהם).
  • במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו עקב פגם במוצר, האחריות לאיסוף או החלפת המוצר הפגום מהמקום בו נמסר, תחול על האתר.
  • מוצר שיוגדר כפגום על ידי הלקוח ייבדק על ידי האתר. במידה ולאחר בדיקת האתר המוצר ימצא תקין ו/או שהפגם נעשה לאחר קבלת הלקוח את המוצר כתוצאה של שימוש שאינו סביר, הלקוח לא יקבל החזר כספי ויהיה באפשרותו לבקש את שליחת המוצר חזרה אליו בכפוף לתשלום דמי משלוח פעם נוספת.
  • מפעילי האתר יהיו בעלי שיקול הדעת הבלעדי והמוחלט בנוגע למצב הסחורה המוחזרת. פריטים ומוצרים אשר יגיעו לאחר שימוש כלשהו ו/או סממנים לשימוש לא ניתן יהיה להחזירם ולא יזכו את המשתמש בסכום הרכישה- הכל בכפוף לשיקול דעתם הבלעדי והמוחלט של מפעילי האתר.
  • לא ניתן לזכות עסקאות אשר נעשו באמצעות כרטיסי דיירקט (דביט) והזיכוי יתבצע באמצעות העברה בנקאית.
  • לא ניתן יהיה להחזיר פריט בודד אשר נרכש כחלק מערכת מוצרים אלא אם הפריט הבודד הגיע כאשר קיים בו פגם ובכפוף לאישור מפעילי האתר.
  • האמור בתקנון כפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981.
  • בכל מקרה שלקוח יהיה מעוניין להחליף מוצר במוצר אחר, יש ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות שלנו.
  • לפניות בנוגע לביטולים / החלפות ניתן ליצור קשר בטלפון 054-0449142 ובמייל [email protected].
  • פרטי העסק ופרטי התקשרות
    שם: טאבלטיים (ב.ז. קום בע”מ)

    ח.פ: 513472225

    כתובת הדוא”ל: [email protected]

    טלפון: 08-8523548

טאבלטיים מציעה 3 אפשרויות שילוח:

1. משלוח עד הבית תוך 3 ימי עסקים – עם שליח UPS

שיטת שילוח זו היא להזמנות המתקבלות עד השעה 11:00 בימי א-ה ולמוצרים הנמצאים במלאי בלבד. על כל מוצר באתר מסומן האם הוא במלאי או מה זמן האספקה שלו.
כל הזמנה שתתקבל אחרי השעה 11:00 תטופל ביום העסקים הבא אחריו. הזמנות שהתקבלו ביום חמישי מהשעה 14:00 יטופלו ביום העסקים הבא, כלומר ביום ראשון.
שעות החלוקה של UPS הן 9:00 – 18:00, וביום האספקה הם שולחים SMS עם טווח של 4 שעות.

למוקמות מרוחקים ייתכנו זמני אספקה שונים, בין 5-7 ימי עסקים.

במשלוח עם שליח עד הבית, עלות המשלוח היא 50 ש”ח, למקומות מרוחקים תעריף המשלוח וזמני ההגעה עלולים להשתנות.

2. נקודת איסוף – שילוח עם חברת UPS לנקודת איסוף

שירות זה הוא של חברת UPS נועד להקל על איסוף החבילה למי שאינו יכול להמתין בבית במהלך יום החלוקה.
כאשר מבצעים הזמנה באתר ובוחרים בשיטה זו, ניתן לבחור נקודת איסוף הקרובה ביותר לכתובת שהקלדתם.
כשהחבילה תגיעה לנקודת האיסוף אתם תקבלו הודעה לטלפו כשהחבילה מוכנה לאיסוף.
חשוב!
לא ללכת לאסוף לפני שאתם מקבלים הודעה שהחבילה הגיע וניתן ללכת לאסוף.

ניתן לאסוף את החבילה תוך 48 שעות לכל היותר. לאחר זמן זה, המשלוח יחזור אלינו בחזרה ובמקרה זה נאלץ לחייב 17 ש”ח נוספים, במידה והלקוח ירצה שוב להזמין הוא ישלם שוב את סכום השילוח.

משלוח פיקאפ לנקודת איסוף, המשלוח הינו בעלות 17 ש”ח.

לנוחיותכם, להלן קישור לאתר בו תוכלו לראות את כל נקודות האיסוף ש-UPS מציעה: https://www.pickuppoint.co.il

3. איסוף עצמי

ניתן להגיע לאסוף חבילה לאחר כשעתיים מהשלמת החיוב ורק לאחר קבלת המסרון שהחבילה מוכנה. יש להגיע עם תעודה מזהה ולאסוף את המוצר.
ניתן לאסוף בימים א-ה בין בשעות 9:00 – 16:00.


נא לא להגיע לפני קבלת ההודעה שההזמנה מוכנה!

SUPPORT

נתקלת בבעיה?
אנחנו כאן כדי לעזור. בטלפון, במייל או שאפשר למלא את הטופס ואנחנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.
דילוג לתוכן